Alla inlägg den 30 november 2010

Av Marie - 30 november 2010 12:38


Burrrr säger jag bara.. Har precis satt mig ner en stund med en stor kopp te. Hade gärna velat slagit mig ner framför en stor härlig kamin med en sprakande brasa, men jag får nöja mig med att kura ihop mig i soffan med en filt. Tur att jag har en sambo och 2 söner som är som kaminer, så jag slipper frysa ihjäl iaf haha. Dom är så varmblodiga. Små fryser lite nu fast jag har mina mysiga tofflor på mig och en tjocktröja. Men jag är van, man är ju en liten fryslort. Eller som min kära sambo kallar mig, sin lilla isbit. Temperaturen ute ligger på 5 minus och det är rätt mycket snö ute. Så vackert med snö.

Men jag tänker inte gå ut än, ska hämta Andreas om ett tag som är hos sin dagmamma och busar. Dom skulle ha gympa nu på morgonen. Och det gillar han väldigt mycket. Kul, hoppas det sitter i sig sen när han blir äldre och förhoppningsvis då vill hålla på med någon sport.

Jag älskar Hockey så det får gärna någon av mina grabbar börja med sen. Men då får jag det jobbigt när dom blir äldre för jag vet ju själv hur snygga hockey killar är i sin mundering....

 

Men iaf. Idag så har Andreas namnsdag så vi hade lite mysfrukost imorse med lite tända ljus. Höst/vinter är en fantastisk tid på året då man kan tända ljus och mysa extra mycket.

 

Vi kollade på Pensionärsjävlar igår haha lite kul är det, fan att dom kan hålla sig för skratt. Så kul att se på folket runtomkring, en del ser ju så jäkla dumma ut haha. Men det är kul.

 

Sitter och funderar på om jag ska ta fler hål i öronen också, jag har redan 7 st. Men skulle vilja ha typ 2 till. Men det gör ju så jäkla ont att ta hål när man kommer längre upp på örat ajaj.

Men vill man vara fin så får man lida pin, eller vad det heter.

Men ska nog göra det snart iaf.

Sen saknar jag min piercing grymt mycket som jag hade i naveln innan jag blev gravid... dum som jag var så tog jag ju ut den då.. Vill så gärna ha mina fina smycken igen. Men det får vänta lite till, UTIFALL man ska ha fler barn. Då är det bara dumt att ta nytt nu.

 

Sen funderar jag också vart jag ska tatuera in mina barns namn...fan det är ju skitsvårt. Jag vill ju kunna se deras namn, men vill ändå inte ha det skrivet på typ armen. Men jag ska skriva in deras namn i något tribal liknande, på ett snyggt sätt. Får skissa lite och se. Kanske på underarmen eller utsidan av låret upp mot höften. Det kan nog bli snyggt. Men ska spåna vidare på det.

 

Helgen som kommer är det fullspeckat schema på, jätte kul! Men synd bara att helgen kommer gå såå jäkla fort då. Det gör den alltid när man har kul! Men men.

 

Nä nu får det nog räcka tills nästa gång.. See ya!

 

Ovido - Quiz & Flashcards