Alla inlägg den 11 november 2010

Av Marie - 11 november 2010 10:59

 

Igår kväll var jag och slingade håret hos Veronika och jag är jätte nöjd med resultatet!

Veronika gjorde jätte mycket slingor, hade hela håret fullt med folie haha.

Men när hon fönade det torrt så tyckte hon att så mycket försvann i min hårfärg för att jag har så mycket hår. Hon tyckte att hon gjorde för smala slingor, men jag tycker det blev jätte snyggt!

Eller vad tycker ni?

 

Känns så skönt att äntligen få lite färg och liv i håret igen, har verkligen saknat det!

Jag skulle ha blekta slingor blandat med svarta, men Veronika tyckte att svart skulle bli så väldigt markant. Så vi tog färgen innan svart och den är ju nästan som svart.

Inte mycket som skiljer färgmässigt.

Så nu är man snygg i håret igen! =)

 

 

 

Som sagt jag är nöjd! =)

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards