Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Irriterad och förbannad...suck!

Av Marie - 24 februari 2011 12:52

 

Nu måste jag skriva av mig lite igen....

Är en aning förbannad och irriterad kan man säga!

Jag har en stor önskan just nu och det är att jag önskar och hoppas innerligt att

Gotlandsfärjan som går ikväll vid 21 tiden, blir ståendes kvar i hamn

hela jävla helgen!!!!

Jag hoppas att den får något motorfel eller vad fan som helst som gör att den inte kan köra till Gotland. Och måste ställa in alla turer dit!

Jag vill inte att folk ska skada sig på något vis, men vill just inte att båten ska åka ner till ön....

 (Iaf alla turer fram till söndag! )

 

Men tyvärr så lär ju inte det hända, men önska och hoppas kan man ju iaf göra!

Åhhh jag blir så jävla arg....

Förstår inte hur vissa personer tänker! Men det är ju just det som är problemet, dom tänker inte alls!

 
 
Sväggan

Sväggan

24 februari 2011 13:10

Ta det lugnt gumman och räkna till 10.
Du vet var du har dina närmaste älskade, du vet vilka som står på din sida.
Och att det finns folk som inte tänker eller som man inte förstår hur de tänker det var ingen nyhet.

Tänk bra tankar, låt inget förstöra din dag!!

Puss <3

http://wiberg.blogg.se

 
Charlotte

Charlotte

24 februari 2011 13:15

Gud vad är det som händer? <3

http://charlotteshorna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 24 februari 2011 09:15

  Mysigt besök   Nu var det ett litet tag sedan jag skrev här.. Så nu blir det ännu ett blandat inlägg. Förra torsdagen så kom Mattias pappa upp till oss, jätte mysigt! Han skulle bo hos oss ända till söndag. Under dom dagarna som han var...

Av Marie - 13 februari 2011 19:25

  Söndag kväll... Även den här helgen försvann fort! Fint väder har det varit idag iaf och temperaturen har legat på flera minus. Men det har inte snöat eller blåst idag och det är jag tacksam för. Börjar bli väldigt trött på all snö nu. Det så...

Av Marie - 12 februari 2011 19:11

  Den här dagen bjöd på lite shopping i Nacka Forum, tillsammans med William, Mor, Far och Magnus. Det var väldigt trevligt! Jag hade nämligen fått order av Mattias att inte vara hemma idag för att han ville vara hemma själv och städa! Så jag...

Av Marie - 11 februari 2011 20:56

  Den här dagen gick fort och vips så blev det kväller. Och det har snöat till och från hela dagen... usch! Tycker verkligen att det räcker med snö nu. Det är hur mycket snö som helst... Tycker att den här snön kunde komma om 2.5 vecka istället hih...

Av Marie - 11 februari 2011 13:54

  Vad jobbigt det är när man får en information från ett ställe och en annan information från ett annat ställe. Som jag tycker egentligen borde ge mig samma svar. Men icke, jag måste dubbelkolla allt när det gäller vårdcentralen här... Många ture...

Ovido - Quiz & Flashcards