Alla inlägg den 16 november 2010

Av Marie - 16 november 2010 12:33

 

Nä nu är det dax att rycka upp sig igen!

Flera tråkigheter har hänt nyligen och jag hoppas att det inte blir några fler nu!


Känns fortfarande väldigt jobbigt efter Mizzans bortgång... Men i det läget så får man inte tänka på sig själv, man måste se till sitt djurs bästa!

Och det var precis var det var också. Hade aldrig stått ut med mig själv om vi tagit hem lilla gumsan igen och sen hittat henne död någonstans och sen få reda på att hon led och hade ont..

Nej så hur jobbigt det än är så var det, det bästa för henne. Nu har hon inte ont längre..


Men ska se om jag kan ändra min bloggs utseende, känner för en förändring!

Och sånt är ju roligt att hålla på med. Men typiskt mig haha! Tröttnar alltid efter ett tag, spelar ingen roll vad det är. Möblerar om ofta hemma och fixar, som sagt jag gillar förändringar.


Lite om Andreas..

Andreas, våran fina son har varit helt torr och blöjfri i 2 veckor nu och han är sååå duktigt!!  Han både kissar och bajsar på pottan/toan utan problem! =) Han har ju visserligen kissat på toan under en lång tid redan, men inte velat bajsa. Men nu gör han både och! Så otroligt glad för det!

Men dom blir genast mycket större utan blöja också!


Sen är jag väldigt glad för min sambos skull som verkar trivas så otroligt bra på sitt nya jobb sen några veckor tillbaka!  Jätte kul!


Sen har jag träningsvärk i både lår och rumpa..känns som fan när jag sitter ner! Jag köpte en Leg Exerciser, samma som Leg Magic som finns på tv shop tror jag att det är. För något  år sedan...Använde den en del då sen har den stått och samlat damm...hmmmm bra där.

Men fick ett ryck igår att nej fan nu ska den fram, måste ju börja trimma kroppen lite tills mars 2011...!

Det är en mördar maskin för låren, magen och rumpan. OM man kör på ett tag!

Den är grymt jobbig men det känns riktigt bra efteråt.

Man känner verkligen hur det bränner i lårmusklerna.

Så den ska jag fortsätta med ;D


Sen våran minsting, William börjar också bli så stor nu! Om 3 dagar så blir han 9 månader!  Galet vad tiden går fort!


Igår fyllde min ena bror år så vi blev bjudna på lite fika! =)

Och till helgen så blir det lite mer fika med tårta också! Myyyys!


Det blev lite blandat idag. ;D

Ovido - Quiz & Flashcards