Alla inlägg den 29 november 2010

Av Marie - 29 november 2010 14:10

 

  

 

Snart är November slut och vi går in i December, tiden går verkligen fort nu. =)

Första advent har redan varit och julafton närmar sig!  Jag älskar julen och allt som  hör till. Så otroligt mysig tid på året.

Igår var vi hemma och julstädade lite. Jag stod och strök alla julgardiner i säkert 2 timmar kändes det som.. fan vad jag hatar att stryka... Tur att man inte byter gardiner varje månad haha!

Men julgardinerna är uppe och ljusstakarna lyser såå fint.

Och mycket snö har vi så det är toppen.

Hoppas att snön ligger kvar över jul och nyår. Då ska det vara mycket snö!

 

Det var så mysigt imorse när jag satt med mina 2 älskade barn i köket och åt frukost. Det var fortfarande lite mörkt ute, ljusstaken var tänd och det snöade.

Mys Mys Mys

 

Och det snöar nu också till och från. Och kallt som fan är det burrr...

Men det är bara att klä sig varmt och se glad ut, för hellre mycket snö och kallt än inget snö alls..

 

  


Lite övrigt då...


Jag är så glad och stolt över Mina barn! Dom är så fina!

Andreas Min stora kille har sen ungefär 2 veckor tillbaka även slutat med napp! Innan så var det en pers om den kan jag säga...  trodde aldrig att han skulle sluta. Men nu så har Min duktiga kille varken blöja eller napp! Stora killen nu!


Sen Williams utveckling går fort fram! =)

Den här månaden har hänt en hel del.

Han kryper iväg snabbt som fan och ställer/reser sig upp precis överallt. Han börjar bli kaxig nu också och släpper taget med ena handen när han står upp. Sen vinkar han som en liten tok, han viftar på bra. Han klappar händerna och har börjat skaka på huvudet mm. Och ni kan ju tänka er att det ser bra kul ut när han sitter i sin stol, viftar med både armar och händer och sen skakar på huvudet samtidigt! Haha det är ju så man själv blir helt snurrig av allt. Som sagt det går fort fram, det händer så mycket hela tiden.

Jag älskar att vara Mamma! Det är utan tvekan det Bästa som hänt Mig!

Att få barn och sen följa dom i livet är helt fantastiskt.


    Andreas och William   




Ovido - Quiz & Flashcards