Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Marie - 29 oktober 2010 12:17

 

Fredag idag, skönt!

Men den här helgen kommer gå fort känns det som, har flera saker inplanerade och det känns så klart kul, men det tråkiga är ju att allt som är kul tar slut fort.. och vips så kommer måndagen igen.

 

Nu under förmiddagen så är jag hemma med mina barn, har lite att fixa med tills imorgon. Har tvättat och kört igång diskmaskinen.. det är ju saker som sköter sig själva så det är ju lugnt. Men sen kommer vi till den andra biten som också måste göras. Det ska plockas undan, torkas av, vika och lägga in tvätten, dammsuga mm.

Mindre roligt ibland..

 

Lite senare blir det till att ta bussen till Mölvik, ska möta upp älsklingen som kommer från jobbet. Då blir det lite handling sen raka vägen hem och fortsätta med allt skoj som väntar haha.

 

För en vecka sen så var man på väg till Ullared vid den här tiden...shit vad tiden går fort egentligen! Underbar helg var det iaf med mycket trevligt sällskap! Ser fram emot nästa gång vi åker. =)

Jag har iaf invigt min nya snygga skinnjacka som jag köpte där. Och jag är såå super nöjd med den. 

 

Övrigt då...

 

Solen skiner och det är klarblå himmel, underbart! 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards