Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Marie - 19 oktober 2010 11:25

Vart tar tiden vägen??

Just nu tycker jag att den går riktigt fort..

Våran lilla kille William börjar bli riktigt stor nu! Klockan 00.15 inatt så blev William för att vara exakt, 8 månader gammal!!! Men hallå jag födde ju han nyss känns det som. Och nu är han redan 8 månader!

Och det är full fart kan jag säga.. Han är precis överallt, han följer efter mig som en liten hund. Vart jag än går så kommer han krypandes i full fart efter. =)  Han brukar stoppa in leksakerna, t ex hans bitringar eller något annat och så kryper han runt med dom hängandes i munnen. Han är ju bara för söt!

Han kryper och klättrar/ställer sig upp överallt, så det gäller att passa han hela tiden.

 

     

På det här kortet så är William ca 5 månader gammal, känns inte som att det var så länge sen jag tog kortet men ytterliggare 3 månader har gått sen dess...

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards