Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Marie - 18 oktober 2010 16:35


Jag får väl följa trenden jag också och börja blogga, får se om det är så kul. Det kommer att komma upp lite bilder sen också. Så bloggen är fortfarande under uppbyggnad.

 

Jag är ju fortfarande mammaledig och njuter av det väldigt mycket och gör lite som jag vill.

Så idag har jag bara varit hemma och myst med mina 2 älskade barn. Man behöver ta bara en mysdag ibland också! =)

Lite vanliga vardagssysslor har jag såklart fixat med också.

 

För några timmar sedan så märkte jag att Williams andra tand nere har kommit igenom! Jätte kul =) Det är ju så förbaskat sött med dom första tänderna! Men det gäller att passa sina fingrar när tänderna väl börjar komma upp en bit.. det är ju så jäkla vasst där!

 

Nu kom älsklingen hem från jobbet så nu ska jag vara social med han också. Det blev ju några rader här iaf!

Alltid en början ;D

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards