Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Marie - 12 februari 2011 19:11

 

Den här dagen bjöd på lite shopping i Nacka Forum, tillsammans med William, Mor, Far och Magnus.

Det var väldigt trevligt!

Jag hade nämligen fått order av Mattias att inte vara hemma idag för att han ville vara hemma själv och städa!

Så jag tog med mig William och följde med dom dit. Andreas ville vara kvar hemma och hjälpa till att städa, och det kanske var lika bra för jag skulle passa på att uträtta lite ärenden där. Och det går inte alltid så bra när man är där med båda

mina små busiga grabbar. Allt tar ju lite längre tid då om man säger så. ;D

 

Det absolut viktigaste som stod på listan idag var att hitta sandaler till William och solhatt till Andreas.

Sandaler till William fick jag tag på, äntligen säger jag!

Jätte fina. Men det var värre att hitta solhatt till Andreas...

Det fanns ju inte alls... Det fanns bara typ "gubbhattar" och dom är inte alls så speciellt snygga heller. Sen är det ju modellen "fiskarhatt" som jag är ute efter till han. Det finns ju att köpa dit vi ska, men jag vill ju ha en till han innan så han får ordentligt skydd för öronen och ögonen. Men jag fick tag på en jätte fin keps till han iaf, typ armykeps. =) Så bättre en sådan än inget alls. =)

 

Sen fick jag även tag på lite andra saker som jag var ute efter, så den här shoppingstunden slutade bra.

=)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards