Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Hade åter en Super helg!

Av Marie - 14 december 2010 14:44


  


3:e advent har passerat och julafton kommer närmre och närmre. =)


Den här helgen som va nyss, var också en kanon bra helg!

Jag, Mattias och våra grabbar åkte på fredagen  hem till min bror och hans lilla familj. Vi käkade lite gott och skulle sen kolla på idol finalen tillsammans.

Och resultatet av finalen var lite väntat iaf från min sida. ;D


Jag är kanon nöjd över att Jay vann, men jag blir såååååååå jävla förbannad på folk som yttrar sig HELA tiden om att: Jay är en jävla pundare, han skulle ha sparkats ut från idol, åkt ut mycket tidigare,  inget bra föredömme för folket och BLA BLA BLA!

Alltså jag SKITER fullständigt i att han har tagit droger, och det va FÖRUT!

Ok, han fick ett litet återfall nu för ett tag sen, men han gick ut med det och var väldigt ångerfull över det.

Och jag tycker inte att man ska dömma han från hur han har varit, det var då. Och sen vet man ju ine heller hur mycket han höll på då heller..

Och ska man tänka på att han inte är ett bra föredömme, ja då kan man skrota nästan varje artist. Det finns alltid någon som hållt på med någon skit, eller dricker alkohol, röker mm. Då är ju dom precis lika dåliga förebilder!!

Jag blir såå jävla skit arg!

Döm han för fan inte för hur han harVARIT utan lyssna på hans röst och gå efter det istället. Han kommer bli en toppen förebild för många, och just att han gick ut med det att han fick ett litet återfall, tycker jag är otroligt starkt av han!

Så GO JAY!!!


Vi sov över hos dom sen också, jätte mysigt!

På lördagen så åkte jag och min svägerska till affären och handlade lite inför kvällen då flera gäster skulle komma.

Sen när vi kom tillbaka så gick jag, Mattias och min bror ut en stund med barnen så Andreas skulle få springa av sig lite i snön.

Och det tyckte han var kul, men han var bra trött så Mattias bar han på axlarna och sen somnade Andreas där.. Lilla gubben var helt slut. Vi hade inte så långt kvar att gå och tur var väl det.

När vi kom tilbaka så hade Rickard och Carina kommit dit med sina barn, så då blev ju Andreas pigg igen och ville leka med dom. =)

Och lite senare så kom även Malin, Anderas och deras söta son Albin.


Och nu vaknade William så då hinner jag inte skriva mer.


Men det blev en super mysig kväll med god mat, dricka, snacks, trevligt sällskap och en massa busiga och goa barn hihi =)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 24 februari 2011 12:52

  Nu måste jag skriva av mig lite igen.... Är en aning förbannad och irriterad kan man säga! Jag har en stor önskan just nu och det är att jag önskar och hoppas innerligt att Gotlandsfärjan som går ikväll vid 21 tiden, blir ståendes kvar i ha...

Av Marie - 24 februari 2011 09:15

  Mysigt besök   Nu var det ett litet tag sedan jag skrev här.. Så nu blir det ännu ett blandat inlägg. Förra torsdagen så kom Mattias pappa upp till oss, jätte mysigt! Han skulle bo hos oss ända till söndag. Under dom dagarna som han var...

Av Marie - 13 februari 2011 19:25

  Söndag kväll... Även den här helgen försvann fort! Fint väder har det varit idag iaf och temperaturen har legat på flera minus. Men det har inte snöat eller blåst idag och det är jag tacksam för. Börjar bli väldigt trött på all snö nu. Det så...

Av Marie - 12 februari 2011 19:11

  Den här dagen bjöd på lite shopping i Nacka Forum, tillsammans med William, Mor, Far och Magnus. Det var väldigt trevligt! Jag hade nämligen fått order av Mattias att inte vara hemma idag för att han ville vara hemma själv och städa! Så jag...

Av Marie - 11 februari 2011 20:56

  Den här dagen gick fort och vips så blev det kväller. Och det har snöat till och från hela dagen... usch! Tycker verkligen att det räcker med snö nu. Det är hur mycket snö som helst... Tycker att den här snön kunde komma om 2.5 vecka istället hih...

Ovido - Quiz & Flashcards